Aby obejrzeć stronę, zaktualizuj przeglądarkę.
biuro@graphicbox.pl, tel: +48 603 335 731, tel: +48 536 556 171

Rozwiązania webowe

Rozwiązania webowe Graphicbox

Koncepcja

Tworząc dedykowane aplikacje webowe, skupiamy się na wymaganiach klienta, dlaczego? Ponieważ, dzisiejsza technologia w odpowiednim zastosowaniu, pozwala dopasować każdą funkcjonalność szytą na miarę. Przy tego typu projektach, zależy nam na szybkości ich działania. Automatyzacja powtarzalnych czynności przyspieszy pracę w Twojej firmie, dbając o to, aby dostarczane przez nas rozwiązania wyróżniały się przyjaznym interfejsem, a także były skalowalne i proste w rozbudowie. Jedną z zalet samodzielnego systemu jest jego swobodna integracja z innymi systemami.

Dedykowane aplikacje mają zdolność do budowania statystyk oraz wykresów, również mogą działać na rozproszonych środowiskach z centralizowaną bazą danych. Dużym atutem rozwiązań webowych jest ich uruchomienie z poziomu przeglądarki, dzięki temu możemy korzystać z niej w dowolnym miejscu na świecie. Poza tym nie zajmuje pamięci komputera, a oprogramowanie aktualizuje się automatycznie.
Do takich rozwiązań należą wszelkiego typu:

  • Serwisy lojalnościowe i kurierskie
  • Portale społecznościowe
  • Sklepy internetowe
  • Portale transakcyjne
  • Systemy administrujące online

W tego rodzaju rozbudowanych projektach należy pamiętać, aby użytkownik uczył się, domyślał i pamiętał, jak obsługiwać dany interfejs. W zamian powinien on dostarczać mu jasne wskazówki, dzięki którym w każdym momencie korzystania z aplikacji będzie wiedział, co zrobić.

Wdrożenie

Proces powstawania takich rozwiązań opiera się na wdrożeniu poszczególnych sesji i testach. Aplikacje internetowe stanowią przede wszystkim narzędzie realizacji konkretnych zadań służących określonemu celowi.

Zaawansowane rozwiązania webowe to najlepsze stabilne rozwiązanie dla Twojej firmy. Tworzymy, wykorzystując sprawdzone i nowoczesne technologie Aplikacja powinna szybko reagować na to, co robi użytkownik i wychodzić mu naprzeciw – czyli dostarczać mu informacji zwrotnej także po interakcji. Ten feedback powinien być odpowiedni oraz szybki. Przykładem jest autouzupełnianie, podgląd zmian w czasie rzeczywistym czy pasek postępu.

realizacje

magnetique website.jpg

MAGNETIQUE - WEB

Zobacz
granmar website.jpg

GRANMAR - WEB

Zobacz
biuronamiare website.jpg

Biuro Na Miarę - WEB

Zobacz